Årets første




Grilling`s på brygge-kanten

og Blogg trøbbel


jeg skulle egentlig ha postet dette i går, men jeg har jo akkurat åpnet her på blogger, å har son passe masse trøbbel med opplasting av bilder og oppsett:/
Så hvis jeg kjenner noen som er litt gode. å det skal veldig lite til for å være bedre en meg, på dette som også  er villig til og ofre noen minutter for å gi meg et lyn kurs i hva jeg gjør feil, så hadde jeg blitt veldig veldig glad.


I går ble altså min kjære, gode, vakre svigerinne 30år, å det må jo feires. Stille og rolig, men solen skinte og temperaturen nærmer seg jo sommer, så endelig var det tiden for og innvie årets brygge sesong, wiii.

Å det er så urolig deilig.
Egentlig er denne tiden nesten bedre en selve sommeren, det er jo egentlig sommeren jeg gleder meg til hele resten av året, men det tiden vi har akkurat nå, er jeg så utrolig takknemlig for hver eneste plussgrad og solstråle som er, når sommeren kommer er forventningene desto høyere og skuffelsen desto større, når ikke været er på topp. Å en norsk sommer har jo ikke akkurat sole og bade garanti.
Jeg setter jeg så enormt stor pris på denne tiden.





Dager som i dag er som en drøm, god mat på grillen, familie, venner og god stemning, blandet med knall vær og brygge tid, skikkelig skryte innlegg :D

Håper alle hadde en like fin dag som meg☺️


XXX 


Kommentarer

Populære innlegg