Ny start med Ny blogg

Bildet tatt fra Cruise båt utenfor Malta



Ja da var endelig bloggen oppe å går.
Å det faktum at det er vår, snart sommer, er en ny start for meg. Slik er det hvert år. Vil ikke si at jeg får vinter depresjon, men til tider kjennes det er veldig nære. Uansett er jeg Ekstremt vær syk!

Vinteren er for meg bare en tid man må komme seg gjennom, tråle reise blogger, Instagram kontoer, drømme seg bort til hvite strender og blått hav.
Kjenner virkelig  på hvordan det da stikker i magen, som et kjempe  stort savn, å det holder med at jeg ser en palme.

Drømmer meg tilbake til tidligere reiser, å ser frem til kommende. noe dere garrantert kommer til og få høre mye mer om fremover


Så nå, Juhuu, er endelig tiden her, det jeg har gått å lengtet etter hele vinteren. Sol, sommer og badevær (forhåpentligvis.) og selvsakt NY Blogg


På tide å komme seg ut av hiet, å hive seg med på nye utfordringer og nye muligheter


Håper dere blir med.


XXX

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg